بهانه ای برای نوشتن
بهانه ای برای نوشتن

بهانه ای برای نوشتن

ما...

 

 

شعرم نیمه کاره مانده است... 

تمام حجم تو در آن جا نمی شود! 

من اما تمامش خواهم کرد... 

بی تو...

بی من... 

بی ما...

نظرات 5 + ارسال نظر
شوریده پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام بانووووو....

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب

که خود در میان غزلها بمیرد

گروهی بر آنند که این مرغ شیدا

کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد



شب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

چو روزی ز آغوش دریا برآمد

شبی هم در آغوش دریا بمیرد

من عاشق این شعرم

این بار نفر نخست گشتیم
دمم گرم و سرم خوش باد:D

موفق باشید.....شوریده

مریم جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://baan3117.blogfa.com

"باران

همه چیز را شست

حتی خیسی گونه­هایم را.



باید برخیزم

و خود را بجویم.



انسان

متکلم به درون خود است.



شب

بر دلم خانه کرده.



سرمای دستانت

آتش این عشق را سبز خواهد کرد آیا؟



دلم به حال کودکی خاطره­ها می­سوزد

برای معصومیت آینه­ها

و ترانه­های که بین ِ نگاه ما گم می­شوند.



حماقت یا خیانت

چه فرق می­کند

وقتی چنان شعرهای سال­های بلوغ

" هیچ هم ندارم".



دلتنگ غربت­های بیشتر فرداها می­شوم

" آری، روزگار غریبی است نازنین!"

جام به دست عشق خویش،

ریشه بی من بودنش را آب می­دهم

و برای سوگواری گیسوان پریشانم می­گریم

چنان به بی­کسی ِ کسی که هیچ ندارد تا

خانه دل­اش را برویاند

تا لبخندی را زمزمه کند

و شادمانی را هدیه دهد



در دلم هوای کودکم امروز مرد.

چگونه فرزند اندیشه­هایم را متولد کنم وقتی

برای بی­قراری شانه­های خودم هم، تنهایم.



برای حرمت آنچه همه گفتند وجود ندارد،

و من به او گفتم "عشق" دروغ هستی است،

و باورم نکردنند، می­گریم.



می­گریم

بیشتر و بیشتر از دیروز

بلندتر و محزون­تر از همیشه

می­گریم

چرا که هیچ هم ندارم!"


رضوان چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://sahbayerezvan.blogfa.com

سلام و عرض ارادت .
و پیشاپیش سپاس از حضورتان .

زهرا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.chatregoleyas.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

[ بدون نام ] دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.mykorset.tk

به جان زنده دلان سعدیا که ملک وجود نیارزد که دلی را بیازاری
سلام
وبلاگت خیلی خوب و زیباست
خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد