بهانه ای برای نوشتن
بهانه ای برای نوشتن

بهانه ای برای نوشتن

گاه دلم می خواهد دیوانه باشم!...

گاه دلم می خواهد مجنون باشم...

دیوانه ای که دنیایش دنیای اینجایی نیست...

دلش جایی است که مردمان این حوالی نمی شناسند...

فکرش متعلق به زمانی است که در محدوده شبانه روز نمی گنجد...

جسمش را می رود، می خورد، می آشامد، می شنود، می بوید، می خندد، می گرید... اما خودش جایی دیگر با راز نهفته اش عشقبازی می کند!

گاه دلم می خواهد دیوانه بخوانندم!

بخندند بر من و من بخندم با خویش...

بگریند بر من و من بگریم با خویش...

گاه دلم می خواهد هر چه دارم زیر پای ریزم و لگدمال کنم و آنگاه سر برآورم، شاداب، از دارایی لگدمال شده ام...

گاه دلم می خواهد پشت کنم بر هر آنچه در تاریخچه ام با خون آمیخته و نوشته ام... و آنگاه باز گردم و موجودی در مقابل بینم که نوای انا الحق تنها صوتی است که می شنود، نور تنها جنسی است که حس می کند، عطر گِل تنها عطری است که مشامش را می نوازد و گاه گاهی جامی از شراب ِ کهن ِ دل تنها یادگاری است که می نوشد...

گاه دلم می خواهد مجنون باشم!

آنکه زمانه در خویش فرو می بَردش تا آنگاه که از پیله برون می آید، خویشی بیند، نه تازه، که آمده از حوالی ازل... او که می بیند اما نه جز نور... می شنود، می بوید، می چشد، لمس می کند، اما نه جز نور...

گاه دلم می خواهد دیوانه باشم!


پی نوشت:

امشب باید سری به حافظ بزنم. گمان کنم دلش گرفته باشد!

نظرات 6 + ارسال نظر
شوریده دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

اری حتما تفعلی بزنید بر کتاب راهنمایی اه ببخشید حافظ:))!

سپاس گزاریم از حضورتان

موفق باشید.......شوریده

ساکن خانه باد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://khaneyebaad.blogfa.com

پند حافظ بشو خواجه برو عبرت گیر

که من این پند به از گنج و گهر می بینم

نیوشا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://aniusha.persianblog.ir

سلام...کاش 2 روز جلوتر اومده بودم می گفتم یه تفالی هم برای من می زدی....اما مثل همیشه از دیدن متن نوشته هات آروم شدم...شماها خوبین؟؟کجایین؟؟؟هیچ خبری ازتون نیست..مریم بانو چطوره؟؟نرگس گلم خوبه؟؟؟ خودت چطوری؟؟؟ امیدوارم همه اتون سالم و سرحال باشین.

یاسمن جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://ysbaghche.persianblog.ir

سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سر بزن

ساکن خانه باد جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://khaneyebaad.blogfa.com

گاه این دل دیوانه ی دیوانه

رو به درگاه خدا شعر بلند جنون ازبر می کند می کند

دلتگ نوشته هات بودم

اومدم اینجا لینک نرگس رو دیدم سری زدم به اونجا دیدم هنوز با اون پست با شکوهش خودنمایی می کنه و هنوز هم نیستش انگار دلتنگ تر شدم
دلتنگ چند خطی که بوی بهار و شور مستی بدهد
بوی دیوانگی بوی می پرستی
بوی خدا بدهد و مستم کند

دیوانه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

من همیشه می خواهم عاقل باشم
ان وقت تودلت می خواد دیوانه باشی
بیا جاهایمان را عوض کنیم
شاید تو هم مزه دیوانگی را بفهمی
من هم مزه عاقلی را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد